News

Siūlome darbą / Pardavimų vadybininko asistentui (-ei)

Darbo aprašymas
Aktyvi, naujų (užsienio) klientų paieška, santykių užmezgimas, palaikymas ir vystymas; 
Aktyvūs paslaugų/produktų pardavimai telefonu naujiems, užsienio klientams;
Įmonės paslaugų/produktų pristatymas;
Pasiūlymų siuntimas el. paštu;
Informacijos sisteminimas bei vedimas į duomenų bazę.
 
Reikalavimai
Aukštasis ar aukštesnysis išsilavinimas (gali būti paskutiniųjų kursų studentas);
Laisvai kalbėti ir rašyti anglų kalba, privalumas vokiečių, prancūzų kalbos (bendravimas su klientais el. paštu ir telefonu);
Privalumas, patirtis aktyvių pardavimų srityje;
Komunikabilumas, iškalba, geri bendravimo įgūdžiai;
Savarankiškumas, gebėjimas planuoti savo darbo laiką;
Kompiuterinis raštingumas.
 
Įmonė siūlo
• Galimybę darbą derinti su studijomis;
• Galimybę dirbti ne pilnu etatu.
 
Prašome savo gyvenimo aprašymą (CV) siųsti personalo vadovei Jūratei Trafimovienei hr@interscalit.com